Přihlášení | Registrace | Zapomněli jste heslo?
Nakoupené položky 0 Spolu za 0.00 Kč
 
 
     
   
Vyber si své šaty
 
Informace o platbě a dopravě
Odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace zboží
Obchodní podmínky
Osobní údaje
Legislativa

Reklamace zboží

Reklamační řád


V případě závad, které mohly být zjištěny při řádné prohlídce zboží po jeho dodání se kupující zavazuje informovat prodávajícího o těchto vadách neprodleně po převzetí zboží, nejpozději následující pracovní den, a to prokazatelným způsobem. Za prokazatelnou se považuje i e-mailová komunikace.

Pokud se jedná o mechanické poškození zboží vzniklé dopravou, je uplatnění reklamace podmíněno zápisem o poškození obalu v přepravním listě, provedené zákazníkem při převzetí zboží od pracovníka přepravní služby.

 V případě ostatních závad je kupující povinen uplatnit reklamaci do konce záruční doby. Kupující je povinen uplatňovat reklamaci předložením předmětu plnění, případně po domluvě fotografiemi reklamovaných vad a písemným oznámením obsahujícím co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady předmětu plnění. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit doklady o zakoupení zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní. Zboží na reklamaci posílejte až po telefonické či e-mailové dohodě, pokud možno v původním obalu, nebo alespoň pečlivě zabalené, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození přepravou.

Výměna nebo vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodů se nepovažuje za reklamaci je možná pouze pokud je zboží vráceno v původním stavu i obalu, nepoškozené, bez známek užívání s veškerým příslušenstvím a dokumentací.

Zákaznícky servis
Informace o platbě a dopravě
Odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace zboží
Obchodní podmínky
Osobní údaje
Legislativa
O nás
MustHave
Kontaktní údaje